Teamindelingen 2024 - 2025
8-6-2024Beste leden / ouder(s) / verzorgers,
De teamindelingen voor volgend seizoen zijn gemaakt! Zie hiervoor de bijlage. De technische commissie heeft deze indeling gemaakt in samenspraak met de trainers en coaches. De teamindelingen worden elk jaar beïnvloed door een aantal vaste factoren, zoals regels vanuit de hockey bond, de leeftijden, aantallen per team en aantallen per lijn. Tegelijk proberen we ook rekening te houden met sociale verbanden (vriend(inn)en bij elkaar in het team) en gelijkwaardigheid.
We zijn ons ervan bewust dat het niet mogelijk is aan alle individuele wensen tegemoet te komen, maar hebben dit zeker geprobeerd en toegepast waar mogelijk. En last but not least, hockey en het team moet ook vooral leuk en gezellig zijn!
De Technische Commissie gaat niet in discussie over de indeling op basis van capaciteiten of andere inzichten. Wij zijn van mening dat we met voldoende ogen, kennis en communicatie van het afgelopen seizoen een goede indeling hebben gemaakt. Er kunnen natuurlijk bijzondere (persoonlijke) omstandigheden zijn, die we niet weten. Mocht dat zo zijn neem dan contact op met de Technische commissie via [email protected]
Verdeling:
We zijn er trots op dat wij, voor het eerst sinds jaren, weer meerdere teams in de senioren lijn hebben. Voor de club een goede ontwikkeling voor meer onderlinge verbinding, behoud van leden en mogelijkheden om te spelen.
Verder is het gelukt om weer in elke lijn en in elke categorie 1 of meerdere teams te kunnen formeren, zowel bij de meiden als jongens!
Teamondersteuning:
Bij veel teams zijn nog geen namen ingevuld bij de ondersteuning. Wij hopen dat deze zo snel mogelijk worden ingevuld, zodat alle complete commissies bezig kunnen gaan met de voorbereidingen voor komend seizoen.
Trainen:
Het trainingsschema voor komend seizoen is het volgende TC punt waar wij mee bezig gaan. Wij zijn hier voornamelijk afhankelijk van beschikbare trainers en beschikbare velden. Ons streven is om voor de zomervakantie het schema rond te hebben. Zodra het schema klaar is wordt dit gepubliceerd.
Bemensing TC:
Naast het trainingsschema, zijn wij bezig met een coach ondersteuning, trainingsinhoud/jaarplanning, verwerking teams + ondersteuning in lisa, wedstrijdplanning, proefleden, zaalhockey etc. Dit doen wij met (helaas) minimale bemensing.
Wij vragen alle teams daarom ook zoveel mogelijk om zelfredzaamheid! Zie ook het kopje teamondersteuning hierboven. Wij vertrouwen erop dat dit door de teams wordt geregeld zonder tussenkomst van TC. Ook TC zaken qua communicatie graag zoveel mogelijk doen via de TC mail. S ms schieten er nog wel eens whatsappjes doorheen namelijk. En ook hier een last but not least, wil je ons helpen, op welke manier dan ook, in de Technische Commissie meld je dan aan. Hockey ervaring is leuk, maar echt geen must!
We zoeken:
1 persoon voor administratieve ondersteuning (beheren mailbox en administratie proeflessen) >belasting max 1 uur per week
1 persoon met lijnverantwoordelijkheid in de MO16 en MO18 lijn (aanwezig bij TC overleg en input waar nodig, contact met coaches, incidenteel wedstrijden kijken)> belasting minimaal 1 uur per week, na eigen inzicht.
1 persoon die verantwoordelijk wordt voor het zaal hockey seizoen (aanspreekpunt, training schema maken, uitvraag, spelers administratie etc) > belastingpiek in Sept / Okt / Nov, gemiddeld 2 uur per week. Overig maanden minimale belasting.
Met vriendelijke groet,
De Technische commissie
Bijlage